Blogia
La información es la base de tu opción ... y nosotros nunca te la ocultamos.

Hoy...

Hoy...

Los 'indignados' se movilizan este domingo en Gijón "contra los ataques del capital"

OVIEDO, (EUROPA PRESS)

El movimiento 15-M saldrá a la calle este domingo día 18 de marzo, día en el que han convocado una manifestación, bajo el lema '¡Toma la calle! Contra los ataques del capital, lucha y solidaridad'.

Según han informado desde el 15-M Asturias, la movilización responde a "las agresiones a los derechos sociales y laborales" de unas reformas impulsadas por el Gobierno que "van dirigidas a aumentar el poder de los grandes empresarios y la banca".  

Así, llaman a la ciudadanía a movilizarse en la cita reivindicativa, a las 17.00 horas en la Plaza del humedal de Gijón.  "La coincidencia con la campaña electoral no es casual", dicen.

En Glayiu:

CONVOCATORIA: EL 18 Marzu en Plaza l'Humedal, Xixón

MANIFESTACIÓN "CONTRA LOS ATAQUES DEL CAPITAL, LLUCHA Y SOLIDARIDÁ"

El 15M Asturies convoca a la ciudadanía a manifestase en Xixón el 18 de Marzu a les 17.00h na Plaza l'Humedal.

Los últimos acontecimientos (reforma llaboral, privatizaciones n'educación y sanidá, represión a los estudiantes) que preceden anuncios de más duros y severos retayos, pónennos na disyuntiva de convocar a la población a manifestase pa espresar la so indignación, y de dalguna manera, articular una rempuesta multitudinaria contra estos ataques del CAPITAL cobixáu baxo una clase política rendía al so interés.

El 15M Asturies fae un llamáu tamién a los colectivos y movimientos sociales (nun inclúi a les estructures partidistes y a les cúpules de los sindicatos “mayoritarios”) y a tola población en xeneral, a sofitar y asistir a esta manifestación, faciendo visibles les lluches que lleven a cau nos sos respectivos ámbitos d'actuación, mediante les pancartas y materiales informativos que consideren oportuno. Una de les pretensiones de la movilización del día 18 ye precisamente amosar que'l nuesu enemigu común (los MERCAOS) s'espresa y nos esplota en munchos ámbitos de la nuesa vida cotidiana.

Queremos incidir en particular nesti llamáu a los colectivos de desempleaos, precarios, trabayadores y estudiantes cuya situación anguañu ye más delicada si cabe que'l restu de nosotres. Por embargu, toes d'una manera u otra venimos siendo oxetu de los repetíos ataques d'unos mercados cuyu único fin ye l'apoderamientu de tolos resortes de la sociedá pal so propiu enriquecimientu y esclusivu interés.

Ye evidente que la nuesa realidá oxetiva empeoró de manera esponencial d'un tiempu p'acá, reflexándose na nuesa cotidianidá con pérdida de drechos, llibertaees, poder adquisitivu, etc.

Por si esto fuere poco, como demostración palpable del desinterés de la clas política poles necesidaes de la ciudadanía a la que dicen representar, impónennos una convocatoria anticipada d'elleiciones n'Asturies, que va suponer más austeridá y sacrificiu nel gastu públicu, pa la mayoría de la ciudadanía, dáu'l despilfarru de dellos millones d'euros que implica llevar a cau dicha convocatoria ellectoral, cuyu resultáu ye intrescendente, yá que los únicos y auténticos vencedores d'estes ellecciones van ser, una vegada más, los MERCAOS.

0 comentarios